Fredagsmys

Jag jobbar som jag vill den här veckan (så länge jag gör mina timmar förstås) och därför valde jag att ta "sovmorgon" och vara med på Adams inskolning istället för morgonmötet på jobbet. Kul att få vara med lite grann iallafall, annars är det Henrik som får sköta inskolningen även denna gång. Adam trivs bra på dagis och jag hade inte väntat mig någonting annat. Han går runt och pular med grejerna och tycker att det är sååå spännande med de andra barnen, framför allt de större barnen.

Åkte ner till jobbet vid 11.30 och började arbetsdagen med en lunch i centrum ;). Sen åkte jag ner till skolan och fixade lite sista-minuten-grejer inför måndagen, surfade lite och kollade lite på terminsplaneringen. Och fick utökat min tjänst till 60% istället för 50%. Bra tycker jag. 50% kändes som alltför lite tid, jag vill ju vara där mer! Härligt med ett jobb som man trivs så bra på...

Nu ska jag slita mig från datorn och ägna mig åt lite fredagsmys med familjen istället. Jordnötsringar står på menyn och så blir det väl lite TV-tittande kan jag tänka mig :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0