Helgledigt

Så var det fredag igen. Nåt som är bra med att jobba är att man uppskattar helgerna mer än när man är mammaledig. Då är det ju liksom lördaghelaveckan. Men å andra sidan så går ju helgerna så mycket fortare också när man jobbar. Just för att man ska ta tillvara på ledigheten så mycket. Trots att jag trivs så bra på mitt jobb så är det ju skönt att vara ledig med familjen. Och jag anstränger mig verkligen för att INTE jobba på helgen. Men det är svårt att låta bli. Tror man måste vara lite skadad som lärare... Undrar om det nånsin kommer förändras. Den här helgen blir det födelsedagsfirande av svägerskan. I övrigt har vi inte planerat nånting :)

Kommentarer
Postat av: Therese K

Skönt att du tycker så mycket om ditt jobb, men jag tycker nog ändå att det är bra att du försöker att inte ta med för mycket jobb hem. För vem tackar dig för det?

Hoppas allt är bra med dig och magen, längtar så efter att lillskruttan ska komma.

Kram på dig vännen

2009-09-04 @ 21:21:47
URL: http://tknutsson.blogspot.com
Postat av: Jenny

Ja jag längtar också. Det ska bli så mysigt med en liten bebis igen!

2009-09-06 @ 16:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0