Runt och runt och runt och runt...

Jaha, så har man åkt på en ny förkylning - för ungefär femte? gången sedan i december... Börjar bli riktigt less på alla dessa sjukdomar som bara snurrar runt runt runt och aldrig försvinner. Näsan rinner, ögonen rinner, huvudet värker och halsen känns svullen. Och energin är lika med obefintlig. Tog en promenad och hämtade Lucas på dagis som ligger ca 300 meter bort och var helt slut när vi kom hem igen. Längtar verkligen till våren! Men den känns just nu väääldigt långt bort, med tanke på att det snöade typ en halvmeter igår. Det är inte det att jag inte gillar snö, det gör jag verkligen. I normala fall. Men när man ska pulsa sig fram med vagn, snowracer och tre barn och har en dålig rygg så känns snön rätt jobbig. Ska inte nämna hur jag känner inför alla vinterkläder och skor och barn som inte vill klä på sig... MEN, man får glädjas åt det lilla. Både Lucas och Adam mår bra (lite snoriga och hostiga bara) och ska få gå iväg båda två imorgon och leka några timmar. Henrik blir hemma en dag till så jag får chans att vila. Och kanske känns allt lite mer positivt då. Nej, nu måste jag nog gå och snosa lite på min lilla Maja för att lätta upp humöret ;). Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Krya på dig vännen, och kul att du börjat blogga lite igen.

Kram kram

2010-01-31 @ 13:44:11
URL: http://tknutsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0